Bracia Philippaerts podpisali umowę sponsorską z marką H&M

Data publikacji: 2015-03-02
Olivier & Nicola Philippaerts for H&M
Olivier i Nicola Philippaerts dołączyli do jeźdźców wspieranych przez markę H&M

 

Marka odzieżowa H&M należy do szwedzkiej grupy H&M Hennes & Mauritz AB i obecnie ma 3500 sklepów na całym świecie. W połowie lat 90. ubiegłego stulecia H&M podpisała długoterminowy kontrakt ze znaną szwedzką zawodniczką konkurencji skoków – Malin Baryard-Johnsson. Siedem lat później, w 2003 r. dołączył do niej inny reprezentant tego kraju – Peder Fredricson. W piątek, 28 lutego grono jeźdźców H&M powiększyło dwóch zawodników belgijskich – bracia Olivier i Nicola Philippaerts

 

Za kulisami sesji zdjęciowej dla H&M

 

Nicola i Oliver Philippaerts przez wielu są uznawani za jednych najbardziej utalentowanych zawodników młodego pokolenia. Obecnie mają 21 lat i już sporo sukcesów na arenie międzynarodowej. Nicola w tej chwili zajmuje 55., a Olivier 43. miejsce w Longines Ranking FEI. Ich ojcem jest znany zawodnik – Ludo Philippaerts.

 

Nicola Philippaerts, fot. Oliwia ChmielewskaNicola Philippaerts to podwójny złoty medalista MEMJ,Comporta 2011, fot. Oliwia Chmielewska

 

Olivier Philippaerts & Cabrio van de Heffinck, fot Dirk Caremans/FEI

Oliver Philippaerts & Cabrio van de Heffinck – w trakcie Finału Furuisyya Nations Cup 2014.
Drużyna belgijska zajęła w finale wysokie, czwarte miejsce, a Olivier był mocnym punktem ekipy, fot. Dirk Caremans

 

To wspaniale być częścią H&M. Wyznajemy podobne wartości, takie jak praca zespołowa i ciągła potrzeba samodoskonalenia. Oczywiście łączy nasz także miłość do koni i mody –powiedział Nicola Philippaerts. Bycie częścią tak doświadczonej drużyny, jaką tworzą Malin i Peder to dla nas ogromna szansa. Jest to także dobra wiadomość dla naszych fanów, którzy teraz będą mogli nas śledzić na Facebooku za pośrednictwem strony H&M We Love Horses –dodał Olivier Philippaerts.

 

Nicola & Oliver Philippaerts for H&M

 

Entuzjastycznie o nowej umowie wypowiada się również Petra Leijon af Burén, jedna z menadżerek H&M, odpowiedzialna za sponsoring w odniesieniu do skoków przez przeszkody. Jesteśmy pewni, że Nicola i Olivier będą świetnymi ambasadorami – zarówno uczestnicząc aktywnie w zawodach jeździeckich, jak i poza nimi. Obaj są bardzo pracowici, skromni, a w dodatku mają dar do pracy z końmi. Nie bez znaczenia jest także fakt, że interesują się modą. Myślę, że będą świetnym „dodatkiem” dla naszej drużyny H&M.

 

 

źródło: materiały prasowe