Jeździectwo to sport pod wieloma względami wyjątkowy. Jego elegancję doceniają nie tylko największe marki z branży, ale również te, których działalność nie zawsze jest związana z końmi. I tak swoich ambasadorów w świecie hippiki mają m.in. Gucci - Edwina Tops-Alexander, Rolex - Meredith Michaels Beerbaum czy Ralph Lauren - Jessica Springsteen.
"Swoich" zawodników mają jednak nie tylko marki przynależące do klasy premium. Od pewnego czasu w jeździectwo inwestuje szwedzka grupa H&M - Hennes & Mauritz AB, która obecnie jest właścicielem 6 marek (w tym popularnej H&M) oraz 4000 sklepów zlokalizowanych na całym świecie. Swoją działalność na rynku jeździeckim firma rozpoczęła od nawiązania współpracy ze szwedzką zawodniczką - Malin Baryard-Johnson, a na dzień dzisiejszy w jej drużynie znajduje się już 4 jeźdźców. Poza Malin są to: Peder Fredricson (SWE) oraz młodzi i bardzo utalentowani bracia bliźniacy - Olivier i Nicola Philippaerts (BEL). Cała czwórka to specjaliści konkurencji skoków przez przeszkody.
Marka dba nie tylko o oryginalny i elegancki ubiór swoich jeźdźców (spersonalizowane fraki) oraz koni (czapraki, nauszniki), ale również wykorzystuje wizerunki zawodników do swoich kampanii reklamowych. I tak w ostatniej sesji, zrealizowanej w celu prezentacji letnich propozycji marki H&M, oglądamy całą czwórkę w wakacyjnych stylizacjach:
Więcej informacji o sukcesach teamu H&M można znaleźć na dedykowanym fanpage i instagramie - H&M We Love Horses.