Modelka, aktorka i celebrytka Kendall Jenner (pisaliśmy o niej TUTAJ i TUTAJ) wystąpiła w przepięknej reklamie marki Longchamp, a drugim – i tak samo ważnym jak nowa ambasadorka firmy – bohaterem spotu jest wspaniały koń. Filmik pt. The Encounter (czyli „Spotkanie”) trwa niecałą minutę, ale robi ogromne wrażenie!
Marka Longchamp powstała w 1948 r. w Paryżu, a dziś produkty (oferta obejmuje m.in. parasolki, buty, torebki, torby podróżne, portfele i wiele innych) Longchamp są chętnie kupowane i doceniane przez klientów z całego świata. Firma jest też znana z wielu inspirujących kampanii reklamowych, a najnowszy spot jest dziełem reżysera Johna Christophera Piny. Pojawienie się konia w zasadzie nie powinno dziwić – w końcu logo Longchamp przedstawia jeźdźca na wierzchowcu!
Reklama miała zaprezentować markę młodszym pokoleniom, co wyjaśniła Sophie Delafontaine, dyrektor artystyczna firmy:
Naszym celem jest pokazanie, że Longchamp to dynamizm, indywidualizm, kreatywność i autentyzm – wszystkie wartości, które podzielamy z Kendall i całym pokoleniem millenialsów, do którego ona należy.
Sam spot jest pełen energii, widz obserwuje zapierające dech w piersiach widoki Paryża, które świetnie ukazują stolicę Francji jako miasto kontrastów – np. klasyczny styl Place Vendôme przeplata się z nowoczesnym budynkiem Biblioteki Narodowej Francji. Kendall i koń szybko biegną ulicami Paryża, a w ścieżkę dźwiękową wpleciono bicie serca, co ma podkreślać silne emocje, towarzyszące niecierpliwemu oczekiwaniu na tytułowe spotkanie. Bohaterowie reklamówki spotykają się na szczycie wzgórza Montmartre, pod samą bazyliką Sacré-Cœur. Reklamę można zobaczyć poniżej: