Massimo Dutti to hiszpańska marka, która powstała w 1985 roku. Zwróciła uwagę potentata Inditex i tym samym w 1991 została przez niego przejęta. Dzisiaj marka posiada aż 516 sklepów w ponad 47 krajach i jej zasięg z roku na rok wciąż wzrasta.
Co cechuję Massimo Dutti? Ponadczasowa elegancja, proste kroje, doskonałe materiały i rzesze wiernych klientów. Ciągły rozwój firmy zaowocował dwa lata temu nową kolekcją (jak okazało się nie jednosezonową) inspirującą się jeździectwem. Na jej potrzeby powstał film promocyjny wyreżyserowany przez znakomity duet Hunter & Gatti.
Jak wygląda Massimo Dutti Equestrian Collection na Jesień i Zimę 2014/2015? Czuć, że lato minęło. Paleta kolorów jest stonowana i typowo jesienno-zimowa: ciemny szmaragd, jasny orzech, ciepła ciemna czekolada, kremowy i oczywiście ponadczasowy burgund.
Klasyczne i surowe materiały: skóra, wełna, aksamit, kaszmir i bawełna idealnie komponują się ze stylem całej kolekcji, pokazując jej ponadczasowy, uniwersalny i elegancki charakter. Doskonała alternatywa dla ubrań casual w jeździeckim stylu.
Twarzą najnowszej kampanii Massimo Dutti została Liu Wen jedna z największych azjatyckich gwiazd światowego modelingu. Jest w czołówce najlepiej zarabiających modelek młodego pokolenia. Była twarzą m.in. takich kampanii jak: Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli, Oscar de la Renta, Hugo Boss, Alexander Wang, Rag & Bone, H&M, Marni, Lane Crawford, Bergdorf Goodman, Diesel, Gap i okładek: Vouge, GQ, V Magazine, Harper's Bazaar, Pop Magazine, Allure, i-D.
Ubrania i akcesoria do kupienia w wybranych sklepach w całej Polsce
i na stronie www.massimodutti.com