Lifestyle: Kate Bosworth w kampanii Jacques Marie Mage

Data publikacji: 2017-10-09

 

Miłość, surowe otoczenie i majestatyczne konie – tak w skrócie można opisać kampanię reklamującą ekskluzywne okulary marki Jacques Marie Mage. Przed obiektywem stanęło aktorsko-reżyserskie małżeństwo, czyli Kate Bosworth i Michael Polish.

Para zaprojektowała wszystkie zaprezentowane okulary; linia Kate nosi nazwę Fascination Street (inspiracją była Marilyn Monroe), a Michaela Son of a Gun (punktem wyjścia był zawód pilota, którym trudnił się ojciec reżysera). W ramach ciekawostki można dodać, że pierwszą kinową rolą Kate Bosworth była postać Judith z filmu… „Zaklinacz koni” (1998)!

Wróćmy jednak do samej kampanii – fotografie wykonał Alistair Taylor-Young i trzeba przyznać, że znakomicie ukazał miłość, pełne romantyzmu spojrzenia. Same konie nie są tu jedynie rozmazanym tłem, czy przypadkowym dodatkiem – zwierzęta zdają się być pełnoprawnymi uczestnikami sesji, a dodatkowo idealnie podkreślają subtelność, ale również kobiecą siłę Kate oraz męskość Michaela.

 

 

 

 

 

fot. Alistair Taylor-Young/Jacques Marie Mage, tekst i opracowanie: equista.pl