Michael Jung - WKKWista, który w wieku zaledwie 34 lat "wygrał wszystko", a tylko w tym roku sięgnął po Wielkiego Szlema WKKW i obronił tytuł Mistrza Olimpijskiego, został nowym ambasadorem firmy De la Coeur. Ta kanadyjska, rodzinna marka weszła na rynek jako producent nauszników, a dzięki systematycznemu rozwojowi jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm, która je produkuje.
Swoją popularność marka De La Coeur zawdzięcza nie tylko wysokiej jakości materiałom, ale przede wszystkim bardzo elastycznej ofercie personalizacji. Klienci mogą wybierać nie tylko kolory nauszników, ale również obszyć, lamówek, kształt (w tym charakterystyczny dla marki "kwadratowy dół"), a także takie dodatki jak ozdobne kamyki. Dzięki powiększeniu "sił przerobowych" De La Couer produkuje w tej chwili już nie tylko nauszniki, ale również inne akcesoria jak czapraki oraz odzież jeździecką.
Michael Jung został ogłoszony ambasadorem marki podczas halowych zawodów WKKW - Royal Winter Fair, odbywających sie w dniach 4-5 listopada w Toronto. Wcześniej "twarzą" De La Coeur został m.in. Nicola Philippaerts.
#FFF; border: 0; border-radius: 3px; box-shadow: 0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width: 658px; padding: 0; width: calc(100% - 2px);" data-instgrm-version="7">#F8F8F8; line-height: 0; margin-top: 40px; padding: 50.0% 0; text-align: center; width: 100%;">