Już w listopadzie rusza 4. sezon Longines Masters Series, czyli cykl zawodów w skokach przez przeszkody, który odbywa się aż na 3 kontynentach! Organizator imprezy – EEM World –zaprezentował bardzo ważny element LMS, czyli plakaty reklamowe. Jak wyglądają?
Longines Masters Series rozpocznie się w Paryżu (The Longines Masters of Paris) i będzie to już 10. edycja LMS w tym mieście. Dodajmy, że stolica Francji będzie gospodarzem w dniach od 29 listopada do 2 grudnia 2018 r. Następnie skoczkowie spotkają się w Hongkongu (The Longines Masters of Hong Kong), a dokładniej w dniach od 15 do 17 lutego 2019 r. LMS odbędzie się tu w ramach Azjatyckiego Tygodnia Konia (Asia Horse Week). Ostatnie zaplanowane miejsce to Nowy Jork (The Longines Masters of New York), gdzie zmagania rozegrają się w dniach od 25 do 28 kwietnia 2019 r.
Christophe Ameeuw (założyciel i dyrektor generalny EEM) nieco zdradził założenia, którymi kierowano się podczas projektowania plakatów: „Zawsze miałem obsesję na punkcie pragnienia dzielenia się z innymi moją pasją oraz sprawienia, by nasz sport znalazł się w centrum uwagi całego świata”. Projekty zdecydowanie przyciągają wzrok, zatem cel został osiągnięty. Plakaty prezentujemy poniżej:
Plakaty zaprojektował utalentowany artysta sztuk wizualnych Selman Hosgör, który studiował projektowanie graficzne na Uniwersytecie Kadira Hasa w Stambule, uczył się także ilustracji i typografii w londyńskiej szkole Central Saint Martins. W swoich pracach wykorzystuje fotografie, które łączy z wymyślnymi grafikami.
Przydatne linki: