Niebawem poznamy rozpiskę nowego sezonu Longines Global Champions Tour i Global Champions League, ale organizator zaczął już zdradzać inne szczegóły tegorocznej odsłony tych niezwykle prestiżowych zawodów – tym razem chodzi o podjęcie współpracy z nowym partnerem biznesowym!
Wystarczy tylko zerknąć na kalendarz LGCT 2019, by przekonać się o prawdziwym rozmachu tych zawodów. Miami Beach, Meksyk, Londyn, Paryż, Rzym, Berlin, Doha, Szanghaj… – łącznie 19 miast na 3 kontynentach! Organizator bardzo dba o to, by fani cyklu LGCT byli ciągle zaskakiwani nowościami. W zeszłym roku emocje wzbudziło np. wprowadzenie zmian w składach drużyn GCL czy dodanie nowych lokalizacji, tzn. Nowego Jorku i Sztokholmu, a najnowszy sezon może przynieść jeszcze więcej niespodzianek.
Nowym partnerem biznesowym LGCT i GCL jest Tennor – globalna spółka holdingowa, która inwestuje w m.in. technologię, sport, media, rozrywkę czy nieruchomości. Współpraca z tą firmą będzie polegała na kontynuacji dotychczasowej strategii rozwoju, ale połączenie sił doprowadzi też do zrealizowania ambitnych planów dotarcia do nowych widzów, ponieważ obu stronom zależy na wykorzystaniu ciągłego wzrostu popularności skoków przez przeszkody. Jak powiedział Jan Tops (pomysłodawca, założyciel i prezes LGCT): „Nie mogę się doczekać współpracy z firmą Tennor, by kontynuować rozwój w celu wprowadzenia GCL na nowe rynki i zdobycia nowych widzów w erze cyfrowej”.
Pozostaje czekać na pierwsze efekty tej współpracy!